Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Η Νατασα

Από την πρώτη φορά που την άκουσα στη "Δεύτερη ακρόαση της Μικρής Άρκτου" την ξεχώρισα. Όταν την είδα και στην τηλεόραση εντυπωσιάστηκα με την γλύκα της και την ομορφιά της.
Παρακολουθώ την πορεία της και χαίρομαι που έχουμε τέτοια νέα παιδιά, με παιδεία, με άποψη, με τσαγανό.

Δεν θα γράψω εδώ το πλούσιο βιογραφικό της. Όποιος θέλει να το δει μπορεί να το βρει εδώ

Χωρίς να την έχω γνωρίσει, επειδή έχει και την ηλικία των παιδιών μου, την αγαπώ και την θαυμάζω σαν να είναι δικός μου άνθρωπος.

Σκέφτηκα λοιπόν να προσπαθήσω να αποτυπώσω αυτή την ομορφιά στον καμβά. Βρήκα μια φωτογραφία της λίγο πιο παλιά που για μένα είναι η αγαπημένη μου.

Ελπίζω να μην την αδίκησα....

Λάδι σε καμβά 40Χ50 εκ. (Oil on canvas 40X50 cm)
Και επειδή εδώ έχουμε μόνο φίλους ας ακούσουμε και ένα τραγούδι της  σχετικό
Το μέτρημα

8 σχόλια:

Ποδηλάτισσα είπε...

Νατάσα Μποφίλιου "Η αγαπημένη μου"!!! Η προσωπογραφία της έγινε τέλεια!!!! Μπράβο Καιτούλα μου... Καλή συνέχεια!!!! Πολλά φιλιά Καλημέρας!!!!

Unknown είπε...

ιδια είναι!!!!Μπράβο Καίτη για την όμορφη ζωγραφική σου!!!!!
Πολλά φιλιά-)))

Φιλία είπε...

Κι' εγώ την αγαπώ αυτή τη φωνή και φαίνεται αξιόλογος άνθρωπος.... Η προσωπογραφία είναι καταπληκτική Καίτη μου, αν την έβλεπε θα τη λάτρευε!!!
Φιλάκια και καλό Σ/Κ

Unknown είπε...

Κορίτσια σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Φιλία μου της την έστειλα στο twitter αλλά δεν έχει απαντήσει. Έχω την πρόθεση να της τη χαρίσω αν την θέλει...

Φιλιά και από μένα !!! :)

Unknown είπε...

δεν κάνεις και μας Καίτη???-)))))))))))))))
Πλάκα κάνω,σίγουρα θα το δει και θα το θελήσει-)))Είναι πραγματικά όμορφο

Unknown είπε...

Χρυσούλα μου, με μεγάλη μου χαρά θα προσπαθήσω. Αν θέλεις μπορείς να μου στείλεις κάποιες φωτογραφίες σου για να προσπαθήσω. Εγώ μιλάω σοβαρά πάντως :)

Unknown είπε...

καλημέρα Καίτη μου και καλό μήνα
αλήθεια?Θα το δω,αλλά με την προϋπόθεση να κάνω και εγώ εσένα-))Θέλεις?
Τελικά το είδε το έργο σου?
mail oldcustle@yahoo.gr
Στείλε μου ,για να σε αποθηκεύσω-)))
φιλιά-α

Unknown είπε...

Καλησπέρα Χρυσούλα.
Γιατί όχι; Θα σου στείλω.
Στείλε κι εσύ στο kate.part@gmail.com.
Φυσικά θα γίνει όταν έρθει η ώρα του (δηλ. η έμπνευση)

Φιλιά!!!!!!