Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Πειραματισμοί.....

Επειδή είναι δύσκολοι οι καιροί και τα λεφτά μας μετρημένα, τα δε υλικά της ζωγραφικής είναι "είδος πολυτελείας", σκέφτηκα να δοκιμάσω τι μπορώ να κάνω με χρώματα αγορασμένα από το χρωματοπωλείο. Μιλάω για πλαστικά. Εξ άλλου είχα χρησιμοποιήσει πλαστικά χρώματα το καλοκαίρι, όταν έφτιαξα την τοιχογραφία της Εύας μου. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω τι μπορώ να κάνω με αυτά τα χρώματα στον  καμβά.
Σκεφτόμουν ότι θα συμπεριφέρονται όπως τα ακρυλικά. Δεν ήταν όμως ακριβώς έτσι. Είχα ένα πρόβλημα στην ανάμιξη τους. Βέβαια μπορεί να μην έκανα κάτι σωστά εγώ. (Στην τοιχογραφία οι αναμίξεις είναι σε πιο μεγάλη ποσότητα και πιο εύκολο να τις κάνεις σε πλαστικά ποτηράκια, γιατί θέλουν πολύ ανακάτεμα. Στον καμβά όμως οι ποσότητες που χρειάζεσαι είναι μικρές).

Τι να ζωγραφίσω όμως; Σκέφτηκα να κάνω κάποιο θέμα που το έχω δουλέψει και με λάδια και με ακρυλικά για να μπορώ να συγκρίνω.
Κατέφυγα λοιπόν στα πιο υπομονετικά μοντέλα που διαθέτω, τα φρούτα. Ποια φρούτα είναι πολύ επίκαιρα αυτόν τον καιρό;  Μα φυσικά τα ρόδια. Μου αρέσουν δε και πολύ να τα τρώω, οπότε τα μοντέλα αξιοποιήθηκαν μετά το τέλος του εγχειρήματος εποικοδομητικά......

Να και το αποτέλεσμα:
40Χ50 cm
Και μια και ο λόγος για φρούτα εποχής ας βάλω και δυο μικρούς καμβάδες με φρούτα της εποχής που έφτιαξα όμως με ακρυλικά.
Ρόδι και κυδώνι (20Χ20 εκ.)

Φρούτα του φθινοπώρου (20Χ20 εκ.)

2 σχόλια:

Unknown είπε...

καλησπέρα Καίτη
κοίταξε....στις φωτογραφίες δεν φαίνεται να είχες κάποιο πρόβλημα,και εξάλλου από κοντά είναι πάντα πιο όμορφα τα έργα.Προσωπικά,το λάδι δεν το αλλάζω με τίποτα,έμαθα να χρησιμοποιώ πιο λίγη ποσότητα από παλιά.Πιο πολύ μου κοστίζουν οι καμβάδες και τα πινέλα,αλλά τι να κάνουμε,ένα ψώνιο έχουμε-)))
Και τα 3 φρουτοέργα σου είναι καταπληκτικά!!!!Ακόμα και σε αυτά φαίνεται η αγάπη σου-)))))
πολλά πολλά φιλιά

Φιλία είπε...

Και με χρώματα ζωγραφικής και με χρωματοπωλείου, τα έργα σου "μιλάνε" Καίτη μου. Μη σταματήσεις ποτέ να δημιουργείς!
Φιλάκια