Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Αναπάντεχες συναντήσεις....

Τον τελευταίο καιρό με "βασανίζει" μια ιδέα να ζωγραφίσω κάτι συγκεκριμένο. Μια έμπνευση δηλαδή. 


(Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι αυτό τον καιρό ο χώρος που χρησιμοποιούσα για να ζωγραφίζω, το "εργαστήριο" μου, δεν υπάρχει. Όλα του τα υπάρχοντα είναι αραδιασμένα εδώ κι εκεί στο σαλόνι που θυμίζει αποθήκη και ο χώρος του "εργαστηρίου" (το παλιό πλυσταριό της ταράτσας που διαμορφώθηκε σε αρκετά ευρύχωρο δωμάτιο και απόκτησε και δικό του μπάνιο) βάφεται, καθαρίζεται και ετοιμάζεται να μεταβληθεί στον προσωπικό χώρο του γιου μου. Λογικό το βρίσκω. Μεγάλωσε και θέλει την ανεξαρτησία του. Οπότε, εργαστήριο θα κάνω το δωμάτιο που μέχρι τώρα είναι το δωμάτιό του. )


Έτσι λοιπόν προσπάθησα να αποτυπώσω πρόχειρα την ιδέα μου μέχρι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες ώστε να μπορέσω να όσο το δυνατόν καλύτερα αυτό που υπάρχει στο μυαλό μου.
Δεν είχα σκοπό να αναφερθώ σ' αυτό μέχρι που σήμερα το πρωί είδα ένα βίντεο στο YouTube, μια ταινία μικρού μήκους.  Η ταινία αυτή αναφέρεται με τον δικό της τρόπο στο ίδιο περίπου θέμα. 
Αυτό είναι το πρόχειρο σχέδιο που έκανα στην προσπάθεια να αποτυπώσω την σκέψη μου :

Κι αυτή είναι η ταινία μικρού μήκους . Δείτε τη !!! Εγώ συγκλονίστηκα ........








2 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Καίτη μου ήδη είναι υπέροχο.Το βίντεο συγκλονιστικό κι έτσι πιστεύω θα είναι και ο πίνακάς σου...Τα θέματά σου πάντα ξεχωριστά...αυτό όμως κάτι παραπάνω.Θα περιμένω να το δω μόλις τακτοποιηθείς...Φιλιά πολλά.

Unknown είπε...

Μαρία μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Οι περισσότεροι από εμάς που ζωγραφίζουμε νομίζω ότι δεν προσπαθούμε να αποτυπώσουμε κάτι που δεν μας αγγίζει, που δεν μας λέει κάτι. Οι καταστάσεις που βιώνουμε είναι γεμάτες ερεθίσματα για δημιουργίες που μπορεί να μην δίνουν χαρά, δίνουν όμως μηνύματα. Ελπίζω να μπορέσω να αποδώσω αυτό που έχω στο μυαλό μου. Έχω μπλέξει με δουλειές και δεν μπόρεσα να ξαναπεράσω από την έκθεση της Πίστης. Ελπίζω να πηγαίνουν όλα καλά !! Φιλιά κι από εμένα !!!